Szukaj na tym blogu

piątek, 14 sierpnia 2020

Bts koreańska fala


BTS jak i k-popu słucham już od dłuższego czasu. Wiele zdążyłam się dowiedzieć, ale nadal poszukuję źródeł, które pogłębią moją wiedzę. I tak w zapowiedziach wydawniczych zauważyłam uaktualnioną wersję „BTS koreańska fala”. Stwierdziłam, że jest to doskonała okazja, by sprawdzić tę książkę, i być może także polecić dalej.

Po przeczytaniu mogę śmiało stwierdzić, że „BTS koreańska fala” to książka, z której wiele można się dowiedzieć nie tylko o BTS, ale też o nurcie muzycznym jakim jest k-pop. Co prawda początek trochę mnie nudził, ponieważ większość informacji już znałam, a nawet dopatrzyłam się w niektórych miejscach pewnych nieścisłości. Jednak warto było czytać dalej i stwierdzam, że jest to świetna książka. Pokazuje wszystkie ważne fakty, daty, wydarzenia i gale. Między innymi dowiedziałam się jak poszczególni członkowie BTS dostali się do wytwórni Big Hit oraz jakie trudności spotkały ich przed i po debiucie. W książce znajdziemy też zdjęcia BTS, zrobione zaraz po wejściu na rynek muzyczny, ale też bardzo aktualne - z ostatniego roku.

W mojej opinii książka jest idealna dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z BTS, ale ci którzy siedzą dłużej w temacie też będą mieli dużo przyjemności z czytania. Myślę, że każdy jest w stanie dowiedzieć się czegoś nowego i ciekawego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie znaki na niebie i ziemi

Wszyatkie znaki na niebie i ziemi Autor: Jenn Bennett Wydawnictwo: Iuvi Czy niepowodzenie w miłości możne być klątwą? Josie Saint-Marti...