Szukaj na tym blogu

sobota, 9 lutego 2019

I Love Books O mnie

                                                                             Cześć

                         W dzisiejszym wpisie przedstawie Wam dlaczego chcę prowadzić bloga i co na nim  znajdziecie.
                     Moją pasją jest czytanie. Uwielbiam to. Dla mnie jest to oderwanie się od rzeczywistości. Mam nadzieję, że dzięki moim wpisom będziecie chętniej  czytać.
W szczególności na blogu znajdziecie recenzje książek,
cytaty i różne historie, dzięki którym odkrywałam nowe pasjonujące powieści.
Zachęcam Was do czytania moich recenzji, ale także do przesyłania swoich propozycji książkowych.
 W miarę możliwości będę je pokazywać na blogu.
Twórzcie ze mną bloga I Love Books.

Pozdrawiam i zachęcam do pisania Pola.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie znaki na niebie i ziemi

Wszyatkie znaki na niebie i ziemi Autor: Jenn Bennett Wydawnictwo: Iuvi Czy niepowodzenie w miłości możne być klątwą? Josie Saint-Marti...