Szukaj na tym blogu

niedziela, 10 lutego 2019

Rywalki - od tego wszystko się zaczeło


                                       Seria książek: Selekcja
                                                  Autor: Kiera Cass
       Wydawnictwo: Jaguar

1 tom- Rywalki
1.5 tom- Królowa i faworytka
2 tom- Elita
2.5 tom- Rywalki. Książę i gwardzista
3 tom- Jedyna
4 tom- Następczyni
5 tom- Korona

Rywalki to seria książek, dzięki której zaczęłam czytać non stop.
   Od niej zaczęła się moja wielka przygoda z czytaniem. Od tamtej pory czytam ciągle i wszędzie.
 Na pierwszą książkę z serii natrafiłam dzięki koleżance. Cały czas chodziła i ubóstwiała te książki. Ne wiedziałam, że ta powieść tak mnie wciągnie. Nigdy nie czytałam więcej książek niż te, które trzeba było przeczytać. Dopiero gdy zaczynałam czytać przekonywałam się do książki. A przy Rywalkach....nie mogłam się doczekać kiedy dotrę do końca serii, a kiedy skończyłam czytać, byłam zawiedziona że nie ma dalszych części.

Dlaczego ta książka mnie tak wciągnęła?
Nie którzy powiedzą: ta książka jest typową powieścią dla nastolatek. Jednak dla mnie to była zapierająca dech w piersiach historia. Świetnie opisane sceny, nieoczekiwane zwroty akcji i fantastyczni bohaterowie. To jest jedna z tych książek, których się nie zapomina.

Tutaj przedstawiam Wam krótki opis całej serii:
Trzydzieści pięć kandydatek ma być wybranych przez księcia do Eliminacji. To dzięki nim mają szansę uciec z ponurej rzeczywistości. Ze świata, w którym panują kastowe podziały, wprost do pałacu, w którym będą spełniane ich życzenia. Z miejsca, gdzie głód i choroby są na porządku dziennym, do krainy jedwabi i klejnotów. Celem jest wyłonienie żony dla przyszłego króla, księcia Maxona.
America Singer zostaje jedną z kandydatek. Jako jedyna nie chce tam być. Dla Ameriki to koszmar, musi rozstać się z Aspenem, w którym jest zakochana. A wszystko po to, by wziąć udział w morderczym wyścigu o koronę.
Jednak gdy spotyka Maxona, który naprawdę przypomina księcia z bajki, America zaczyna zadawać sobie pytanie, czy naprawdę chce za wszelką cenę opuścić pałac. Nie jest przekona na czy zostanie w pałacu jest dobre.


Ostatnie dwie książki z tej serii nie są już o Americe, tylko o jej córce i też o Elminacjach.

      Cytat:  "Pierwsza miłość zostaje z tobą na całe życie".
    

                                                                                 A jakie książki są dla Was najważniejsze? Które sprawiły, że uwielbiacie czytać? Od których nie możecie się oderwać? Piszcie propozycje w komentarzach.

1 komentarz:

Wszystkie znaki na niebie i ziemi

Wszyatkie znaki na niebie i ziemi Autor: Jenn Bennett Wydawnictwo: Iuvi Czy niepowodzenie w miłości możne być klątwą? Josie Saint-Marti...