Szukaj na tym blogu

piątek, 5 kwietnia 2019

53 książki, które chciałabym przeczytać

Odkąd czytam książki tworzę swoją nieskończenie długą listę kolejnych, które chciałabym przeczytać. Dopisuję do niej coraz to nowe pozycje i dla wszystkich moich domowników jest to jasna informacja co mają mi kupić na urodziny albo na święta. Dzięki temu dostaję tylko trafione prezenty.

Dlatego dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją listą i przedstawić 53 książki, które chciałabym przeczytać. Wszystkie wybrałam dzięki rekomendacjom booktuberów. To właśnie ich filmiki zachęciły mnie do dalszego wyszukiwania pozycji. Zazwyczaj tak szukam nowych książek.

Dlaczego 53? A dlaczego nie. Na mojej liście uzbierało się ponad 80 pozycji, ale dla Was wybrałam te z największym potencjałem.

A jak Wy wybieracie książki? Gdzie szukacie poleceń? Co Was przyciąga do książki? Dla mnie bardzo ważna jest okładka. Im ładniejsza tym lepiej. Coś musi mnie zaintrygować w wyglądzie książki, abym chciała po nią sięgnąć.

Mam nadzieję, że moje propozycje zainspirują Was do czytania. Zapraszam do przejrzenia poniższych pozycji.

   1.Promyczek - Kim Holden                                                  



 2.Gus - Kim Holden


 3.Franco - Kim holdem


 4.Finale Becca Fitzpatrick

 5.Miłość, która przełamała świat - Emily Henry
 6.Royce Rolls - Margaret Sthl
 7.Szukają kopciuszka - Colleen Hoover

 8.Mroczne umysły - Alexandra Bracken


 9.Nigdy nie zgasną - Alexandra Bracken

 
10.Po zmierzchu - Alexandra Bracken

 11.Drugie bicie serca - Tamsyn Murray                                  
  12.Dwór cierni i róż - Sarash.J Maas
  13Dwór mgieł i furii - Sarash.J Maas
     
                                         
14.Dwór skrzydeł i zguby - Sarash.J Maas
                                             

 15.Dwór szronu i blasku gwiazd - Sarash.J Maas

16.Dary anioła Miasto kości - Cassandra Claer
  17.Dary anioła Miasto popiołów - Cassandra Clear
 18.Dary anioła Miasto szkła - Cassandra Clear

 19.Dary anioła Miasto upadłych aniołów - Cassandra Clear


20.Dary anioła Miasto zagubionych dusz - Cassandra Clear


 21.Dary anioła Miasto niebieskiego ognia - Cassandra Clear

                                    
22.Mechaniczny anioł - Cassandra Clear


 23.Mechaniczny książę - Cassandra Clear

                                        
 24.Mechaniczna księżniczka - Cassandra Clear

                                                           
 25.Błękit - Lisa Glass

                                                           
26.Ostatnia spowiedź -
                                          
                                             
 27.Ostatnia spowiedź 2 -

                                        
28.Ostatnia spowiedź 3 -

                                             
  29.Marzyciel -

                                                 
30.Muza koszmarów -

 31.Marsjanin -
 32.Czas  żniw -

 33.Zakon mimów -
                                             

34.Pieśń jutra -
                                       
 35.Fałszywy pocałunek -                                         
 36.Zdradzieckie serce  -
                       
 37.Dręczyciel


 
 38.Psiego najlepszego. Był sobie pies na święta -

39.Wyśnione miejsce -
40.November 9 - Colleen Hoover

41.Uratuj mnie -  Anna Bellon


 42.Nie zapomnij mnie - Anna Bellon


 43.Zaufaj mi - Anna Bellon


44.Pocałunek szpiega - Erin Beaty

                                       
45.Byliśmy łgarzami -

 46.Gracja i furia -

47.Czerwona królowa - Victoria Aveyard


       
48.Szklany miecz -Victoria Aveyard

   
49.Królewska klatka -Victoria Aveyard



50.Wojenna burza - Victoria Aveyard

 

 51.Save me -


52.Błękit szafiru -


53.Zieleń szmaragdu -





                  

1 komentarz:

Wszystkie znaki na niebie i ziemi

Wszyatkie znaki na niebie i ziemi Autor: Jenn Bennett Wydawnictwo: Iuvi Czy niepowodzenie w miłości możne być klątwą? Josie Saint-Marti...