Szukaj na tym blogu

piątek, 12 kwietnia 2019

Szeptem - zapada w pamięć

                                                             Szeptem
                                              Autor: Becca Fitzpatrick
                                               Wydawnictwo: Otwarte


1 - Szeptem
2 - Crescendo
3 - Cisza
4 - Finale






Dwa lata temu koleżanka poleciła mi tą książkę. Wtedy nie byłam przekonana czy chcę ją przeczytać. Wydawało mi  się, że to typowe książki fantastyczne. Dopiero gdy zaczęłam czytać, zmieniłam zdanie. Powieść okazała się niesamowita, zapierające dech w piersiach i ukazujące trudne do pokonania uczucie miłości.

Dlaczego warto przeczytać tę serię?

Każda kolejna strona to nowe wydarzenie. Więcej opisów, akcji i emocji. Co podobało mi się najbardziej? Najbardziej podobały mi się opisy upadłych aniołów i nefilów.
Autorka przedstawiła nam upadłych aniołów jako archaniołów strąconych z nieba za złamanie zasad. Każdy taki anioł nie odczuwa emocji, ani dotyku. I jest nieśmiertelny.
Nefilowie powstali przez połączenie śmiertelnika z upadłym aniołem. Oni także są nieśmiertelni i odgrywają dużą rolę w tej serii. Aniołowie i nefilowie toczą ze sobą odwieczną walkę.
Czytając nie mogłam się oderwać. Gdy zaczynałam czytać kończyłam w przeciągu kilku godzin. Tak dużo emocji to we mnie wyzwalało, że myślałam o tym wszystkim jeszcze przez długi czas.

Chyba jedyną tylko rzeczą, której mi zabrakło to zbyt mało uwagi wokół bohaterów drugoplanowych, moim zdaniem bardzo ciekawych. Na przykład Vee najlepsza przyjaciółka głównej bohaterki Nory. Dużo było wątków z nią związanych, lecz prawie każdy został ucięty w połowie. Niektóre wydarzenia nie zostały wyjaśnione na końcu, przez co miałam pewien niedosyt. I jeszcze jedna uwaga. Gdy czytałam trzy pierwsze tomy, dowiadywałam się cały czas nowych informacji. W ostatnim tomie autorka przedstawiła wszystko, co już dotychczas wiedzieliśmy i złączyła w jedną całość. Już nie czułam tych emocji podczas czytania. Od początku można było się domyśleć co się stanie.
Pomijając te wszystkie niedociągnięcia i niedosyt w ostatnim tomie, historia Nory i Patha jest zawiła i zachwycająca

Opis:

Path jest upadłym aniołem. Jest tajemniczy i zabójczo przystojny. Nic dziwnego, że szesnastoletnia Nora uległa jego urokowi. Niemal natychmiast w jej życiu zaczęły się dziać dziwne i nie wyjaśnione wydarzenia.  Chyba że ktoś wie dlaczego znalazła się w samym środku bitwy. Bitwy między upadłymi aniołami a nieśmiertelnikami.
Czy to, że spotkała Patha to czysty przypadek?
Jakie zamiary ma wobec dziewczyny?
Jakie tajemnice ukrywa?


Cytat: Pamiętaj, że człowiek się zmienia, jednak jego przeszłość nigdy.


Zachęcam również do przeczytania moich poprzednich wpisów oraz zaobserwowanie Instagrama Polailovebooks na którym powiadamiam Was o nowych postach.

1 komentarz:

Wszystkie znaki na niebie i ziemi

Wszyatkie znaki na niebie i ziemi Autor: Jenn Bennett Wydawnictwo: Iuvi Czy niepowodzenie w miłości możne być klątwą? Josie Saint-Marti...