Szukaj na tym blogu

piątek, 19 kwietnia 2019

Hopeless - czy uda się odzyskać nadzieję?

  Hopeless
 Autor: Colleen Hoover
 Wydawnictwo: Moondrive


Od początku kocham twórczość Colleen Hoover. Kiedy dowiedziałam się o jej nowej książce od razu chciałam ją kupić. Jedynak cały czas to odwlekałam. W końcu dostałam ją na święta od kolegi.

Dlaczego warto przeczytać tą książkę ?

To była jedna z tych książek, które zostają w sercu na zawsze.
Na początku myślałam, że to zwykły romans dla nastolatek z prostym, znanym wszystkim schematem. Grzeczna dziewczyna zakochuje się w bad boyu, który skrywa tajemnice. Po paru stronach już miałam inne zadanie. Okazał się, że to emocjonalny thriller. Nie spodziewałem się tego, ponieważ poprzednie książki tej aktorki były romansami łatwymi do przewidzenia.
To historia dziewczyny, która nie znała swojej przeszłości zanim została adoptowana. Dopiero po latach dowiaduje się, co tak naprawdę się stało. Jej wspomnienia powracają. Z dnia na dzień musi wszystko zmienić i zacząć od nowa. Przez całą książkę napięcie rośnie, aż do emocjonalnego zakończenia.

 Opis:

Czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa.
To właśnie uświadamia sobie siedemnastoletnia Sky, kiedy spotyka Deana Holdera. W jego obecności powracają wspomnienia, o których wolałaby zapomnieć. Dziewczyna próbuje trzymać go na dystans, bo wie, że chłopak oznacza tylko jedno - kłopoty. On natomiast stara się do niej jak najbardziej zbliżyć. Chce dowiedzieć się o niej jak najwięcej.
Gdy Sky poznaje bliżej Deana odkrywa, że nie jest on tym za kogo go uważała. Okazuje się, że zna ją lepiej niż ona sama.

Cytat: Czasem możesz wybierać tylko spośród samych złych opcji. Musisz zdecydować, która z nich jest najmniej zła.


             Zachęcam również do przeczytania moich poprzednich wpisów oraz zaobserwowanie 
                                         Instagrama Polailovebooks na którym powiadamiam 
                                                                    Was o nowych postach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie znaki na niebie i ziemi

Wszyatkie znaki na niebie i ziemi Autor: Jenn Bennett Wydawnictwo: Iuvi Czy niepowodzenie w miłości możne być klątwą? Josie Saint-Marti...