Szukaj na tym blogu

piątek, 19 lipca 2019

Pożar zmysłów nie rozpala

Pożar zmysłów nie rozpala 
Autor: Anna Todd
Wydawnictwo: OMGBooks
Nowa seria Anny Todd #stars zaczyna się powieścią Pożar Zmysłów. Moje oczekiwania wobec niej były dość spore. Opis z tyłu książki zapowiadał piękną historię o miłości, wybaczaniu i tajemnicach. A co naprawdę zawierała książka i jakie wrażenia wywarła na mnie ?
Zawiodła mnie. Spodziewałam się czegoś zupełnie innego. Miłości, która zawita mimo tego, że nie jest mile widziana. Tajemnic, które wychodzą mimo tego, że nikt tego nie chce. A otrzymałam melodramaty i sceny rodem z opery mydlanej.
  
 Karina wyprowadziła się od ojca, by się usamodzielnić. Wraz z wyprowadzką dostaje zatrudnienie w salonie masażu. Pewnego dnia w progu salonu staje przystojny żołnierz. Jednak Karina ma zasadę: nigdy nie chce mieć chłopaka w marynarce wojennej. Wie to, ponieważ jej ojciec odkąd pamięta był wojskowym i z tego powodu nigdy nie było im łatwo. 
 Kael dwa lata spędził w Afganistanie. Po tym okresie wraca do Ameryki. Nikt nie wie, że zabrał ze sobą sekrety, których ciężar odciska się piętnem na jego życiu.  

Cytat: Czy to nie zabawne, że ludzie wiecznie domagają się prawdy, chociaż większość nie potrafi jej znieść?

1 komentarz:

  1. Cytat świetny ;)
    Zapraszam do siebie na https://ksiazkawsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie znaki na niebie i ziemi

Wszyatkie znaki na niebie i ziemi Autor: Jenn Bennett Wydawnictwo: Iuvi Czy niepowodzenie w miłości możne być klątwą? Josie Saint-Marti...