Szukaj na tym blogu

piątek, 9 sierpnia 2019

Przebudzeni

Przebudzeni. W świecie egipskich bogów.
Autor: Colleen Houck
Wydawnictwo: We need ya
Okładka książki Przebudzeni
Przebudzeni to pierwszy tom z trylogii Strażnicy gwiazd. Zapowiada on niezwykłą historię Lili Young i egipskiego księcia Amona. Książka wciągnęła mnie już od pierwszych stron i urzekła fascynującym połączeniem współczesności i historii egipskich bogów. 

 Siedemnastoletnia Liliana Young wkraczając do swojego ulubionego miejsca w Nowym Yorku, Metropolitan Museum of Art, nie spodziewała się znaleźć egipskiego księcia z nadludzkimi mocami, który przebudził się po tysiącu latach bycia zmumifikowanym.   
 Co jednak ma zrobić nastoletni książę Amon, gdy zamiast obudzić się w swojej świątyni w Egipcie, znajduje się w muzeum w Nowym Yorku? A jego słoje z organami zniknęły. Lili wbrew sobie musi mu pomoc.
 Do tego od teraz los ludzkości jest w ich rękach. Muszą znaleźć braci Amona i dokończyć ceremoniał, by Set - bóg ciemności nie przybył na nowo do świata ludzi i siał spustoszenie. 

 Nie miałam jeszcze okazji przeczytać drugiej części, ale postaram się nadrobić to w najbliższym czasie. Mam nadzieję, że kolejne części z trylogii Strażnicy Gwiazd będą równie wciągające. 
Jakie nowe przygody ich spotkają? Jakie przeszkody pokonają?

Cytat: Ach, gdy nadejdzie moja ukochana i kiedy ją ujrzę nareszcie, wpuszczę ją do mojego bijącego serca i zamknę ją w miłosnych objęciach.

12 komentarzy:

  1. Okładka jest cudowna. Myślę, że jednak na razie nie skuszę się na jej przeczytanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety, to nie moja bajka. Ostatni cytat już w ogóle mnie zniechęcił. Mam wrażenie, że to jakiś lekki badziew.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tę książkę i niestety średnio mi się podobała. Nie potrafiłam wbić się w fabułę, a same wydarzenia jakoś niezbyt mnie interesowały. Za to drugi tom był milion razy lepszy. Już nie mogę się doczekać ostatniej części ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi przebudzeni bardzo się podobała, teraz muszę przeczytać 2 tom. A moja przyjaciółka natomiast utknęła w połowie tej historii

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę książkę i drugi tom w planach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej książce i być może kiedyś po nią sięgnę. Zapowiada się obiecująco :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czytałam Klątwę tygrysa, dlatego do Autorki podchodzę nieco sceptycznie, ale mam nadzieję, że przy tej serii nie dała się aż tak bardzo ponieść.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuję tutaj podobieństwo do mojego ukochanego Riordana! Myślę, że może sięgnę po tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się dość lekką młodzieżówką, a mam ostatnio wrażenie, że z nich wyrosłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ją zamiar czytać ale w końcu o niej zapomniałam

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie znaki na niebie i ziemi

Wszyatkie znaki na niebie i ziemi Autor: Jenn Bennett Wydawnictwo: Iuvi Czy niepowodzenie w miłości możne być klątwą? Josie Saint-Marti...