Szukaj na tym blogu

piątek, 22 lutego 2019

Bogini tańca - to więcej niż biografia

Bogini tańca
Autor: Ewa Stachniak
Wydawnictwo: Znak Literanova




  Tak naprawdę nie znalazłabym tej książki gdybym nie przeczytała „Piosenki o dziewczynie”.
Po przeczytaniu wspomnianej książki szukałam książek w podobnym stylu.
Znalazłam trzy książki i właśnie jedną z tych była Bogini tańca. 



                          Dlaczego warto przeczytać tą książkę:

 Nigdy nie miałabym odwagi i chęci, by dążyć do celu który jest trudno zdobyć. Ta biografia pokazała jak wiele trzeba zrobić by pójść na przód. Niekiedy są przeszkody, osoby, które nam uniemożliwiają osiągnięcie tego, czego pragniemy.
  Emocje towarzyszące mi przy czytaniu były nie do opisania. Serce waliło mi jak młot. Nie mogłam się doczekać co będzie dalej.
 Dla mnie to nie była zwykła biografia, to była niezwykłą historia którą napisało życie. 

Opis:

Bronisława Niżyńska dorastała w cieniu brata.. Jej brat Wacław Niżyński został okrzyknięty bogiem tańca. Bronia pogodziła się z byciem „tą drugą”. Jednak do czasu…
Bogini tańca to wyjątkowa opowieść o kobiecie, która dotarła na szczyt wbrew wszystkiemu i wszystkim. Na zdominowanej przez mężczyzn scenie osiągnęła pozycję, o jakiej inni mogli tylko marzyć. Jednak najtrudniejsze role odgrywa się czasem nie na scenie, a w życiu…


Cytat: Talent rodzi niechęć, wybitność prowokuje.




 Jeśli chcecie żebym zrecenzowała jakąś 
książkę napiszcie o tym w komentarzach.


1 komentarz:

Wszystkie znaki na niebie i ziemi

Wszyatkie znaki na niebie i ziemi Autor: Jenn Bennett Wydawnictwo: Iuvi Czy niepowodzenie w miłości możne być klątwą? Josie Saint-Marti...