Szukaj na tym blogu

piątek, 1 marca 2019

Caraval - w świecie magii



Caraval. Chłopak, który smakował jak północ.
Autor: Stephanie Garber
Wydawnictwo: Znak Liternova



Książkę "Caraval. Chłopak, który smakował jak północ" dostałam od koleżanki na urodziny. Nie wiedziałam o czym jest, ale miała ciekawą okładkę. Zawsze kiedy szukam nowej książki priorytetem jest dla mnie ładna okładka i intrygujący tytuł. Ta książka spełniała oba te warunki. Wiem, że nie liczy się tylko oprawa i niby biorę to sobie do serca, ale i tak wychodzi tak jak wychodzi. Zawsze kończy się na wybieraniu tego co ładne:)




                                

                                       
Dlaczego warto przeczytać tę książkę?

Po przeczytaniu opisu z tyłu uważałam książkę za typową "przygodówkę" z odrobiną magii i miłości. Po przeczytaniu kilku stron zorientowałam się, że  świat przedstawiony w książce został wymyślony od A do Z. Dużo czytałam takich książek, lecz żadna nie była tak misternie napisana. Jednak muszę przyznać, że niektóre wątki po prostu gubiły się wśród wydarzeń. To moim zdaniem było jedynym minusem.
Pomijając to uważam, że książka spodoba się nastoletnim i dorosłym czytelnikom. Wiem, co mówię, bo dałam ją do przeczytania mojej mamie i była zachwycona. Ta książka po prostu jest niesamowita. Ma tyle akcji i intryg, wciąga od pierwszych stron. Przeczytałam tę książkę jeszcze dwa razy. Po prostu nie mogłam się oderwać.

  Opis:

Scarlett i Tella całe życie spędziły na maleńkiej wyspie z okrutnym ojcem. Ich ojciec zaaranżował małżeństwo Scarlett. To oznacza, że jej tragiczny los jest już przesądzony. Dziewczyna nigdy już nie weźmie udziału w Caravalu, dorocznej grze, w której stawką jest spełnienie marzenia.
Jednak szczęście się do nich uśmiecha. Scarlett wraz ze swoją siostrą Tellą zostają honorowymi gościnami gry, tajemniczego mistrza Legendy. Dziewczyny widzą w tym szanse na uwolnienie się od władczego ojca. Ich sprzymierzeńcem zostaje przybyły zza morza Julian. Choć Scarlett na początku nie podoba się jego towarzystwo , jednak stopniowo ulega jego urokowi. Szybko okazuje się, że Legenda uprowadził Tellę, a jej odnalezienie jest głównym celem gry.




Cytat: Każdy posiada moc kształtowania tego, co nadejdzie, jeśli tylko zdobędzie się na odwagę by walczyć o to, na czym mu zależy.
                  


Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi wpisami zapraszam na mojego Instagrama ilovebookspola.
Zachęcam również do komentowania wpisów.
Jeżeli moje recenzje Wam się   podobają polećcie go znajomym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie znaki na niebie i ziemi

Wszyatkie znaki na niebie i ziemi Autor: Jenn Bennett Wydawnictwo: Iuvi Czy niepowodzenie w miłości możne być klątwą? Josie Saint-Marti...