Szukaj na tym blogu

środa, 22 stycznia 2020

Ostatnia noc Olivii

Ostatnia noc Olivi
Autor:Christina McDonald
Wydawnictwo: Niezwykłe


Na początku powieści pojawia się wiele wątków. Trudno było mi się czasami połapać, o którym jest mowa. Pewnie było to spowodowane częstym odrywaniem się od czytania. Nie cierpię tak robić, ale nie samym czytaniem się żyje. Gdy udało mi się siąść na dłuższą chwile i poczytać, totalnie się wczułam. Zawiłe wątki sprawiały, że akcja nabiera tempa i ani na chwile nie zwalnia.

Całą historie poznajemy ze strony matki Olivi, Abi. Abi nie wierzy, by to co przydarzyło się jej córce, było wypadkiem. Postanawia wziąć sprawy w swoje ręce i próbuje dowiedzieć się co działo się z Olivią przez ostatnie miesiące. Czy Abi odkryje prawdę? Czego nie wiedziała o swojej córce? Jaka będzie prawda?

Bardzo podobało mi się, że niektóre rozdziały zostały pokazane ze strony Olivi, nie tylko Abi. Dzięki temu dowiadujemy się jakie tajemnice matki odkryła i co doprowadziło do „wypadku”. Natomiast ze strony Abi możemy zobaczyć jak powoli dociera do przeszłości córki. Ile starań i wysiłku w to wkłada. A także, jak mało wiedziała o Olivi.

Jeszcze nigdy nie czytałam książki, w której byłoby tyle tajemnic i sekretów. Gdy już wydawałoby się, że Abi do czegoś dotarła, napotykała na kolejne fakty z życia Olivi.
Całość to jedno wielkie koło. Fabuła zatacza krąg i wraca do wydarzeń z początku.

Po przeczytaniu mogę stwierdzić, że jest to najlepszy thriller psychologiczny jaki kiedykolwiek czytałam. Jak daleko autorka wchodzi w umysł bohaterów. Wyciąga z nich wszystko, nie zostawiając żadnej niewiadomej. Teraz gdy ktoś zapyta jaką książkę polecam, na pewno będzie to pierwsza propozycja.A wy co sądzicie o tej książce?

Ocena 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie znaki na niebie i ziemi

Wszyatkie znaki na niebie i ziemi Autor: Jenn Bennett Wydawnictwo: Iuvi Czy niepowodzenie w miłości możne być klątwą? Josie Saint-Marti...